lauantai 11. kesäkuuta 2016

TRAVELLING MEMORIES

Moikkaa! Nyt täällä Espanjassa ollessa on tultu muisteltua aikasiempia kokemuksia matkoilta. Oon matkustellu paljon ja mulla on super hyviä muistoja jokaiselta reissulta. Jokainen matka on ollu uniikki ja menisin kaikkiin paikkoihin uudestaan. Toki mulla on maita, joissa haluisin käydä kovasti. Niinkun vaikka Australia, Yhdysvallat, Ranska, Italia sekä viimeisimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä Iso-Britannia. 



Oon siis käyny seitsemässä maassa ja monessa montakin kertaa. Ollaan nyt siis Espanjassa ja kohta on tullu kuukausi täyteen, jolloin kääntyy nokka kotia kohti. Täältä oon saanut paljon ihania muistoja ja kokemuksia. Parasta on ollut varmaankin merenrannat ja tietenkin perheen yhteinen aika. Espanjaan tullessa vaihdoimme konetta Oslossa, joten eikös voida laskea, että tämä tyttö on käynyt Norjassa, heh.Nuorempana asuimme noin puoli vuotta Puolassa. Vaikka olinkin silloin niin nuori, sieltä on jäänyt jälkiä mun elämään. Puolassa oli tosi kaunista ja muistan selvästi, kun käytiin uimahallissa, missä oli suola-allas, heh. Se oli kyllä pienelle tytölle ikimuistoinen paikka. Sitten tietenkin perus laivamatkat Ruotsiin ja Viroon. Rakastan laivamatkoja ja mun mielestä siinäkin on jo tarpeeksi kokemuksia. Mutta tietenkin Ruotsi ja Viro ovat ihania paikkoja ja sieltäkin on pakattu mukaan muistoja, heh. 




On sitä tultu käytyä Kyproksella ja itse Kreikassakin. Molemmat matkat olivat ihan super ihania. Aika perus lomia - hotelli, hotelliaamupalat, allas, siivouspalvelut ja sen sellaista. Kelpaisi kyllä molempiin matkat uudestaankin, heh. Jokainen matka on ollut mulle tärkeä, vaikka ei mentäisikään kotimaan ulkopuolelle. Jos olette menossa kesällä matkalle, NAUTTIKAA siitä ihan sydämmenne pohjasta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti