perjantai 4. maaliskuuta 2016

NEW FAVORITES

Moikka taas! Tänään kirjoittelenkin näistä lähipäivän uusista suosikeista. Mulle tulee suosikkeja samaa tahtia kuin menee. Kosmetiikassa, vaatteissa ja tavaroissa sekä ruoissa suosikit vaihtelee viikottain. Kuitenkin olen saanut tällä viikolla uusia ehdottomia suosikkeja ja haluaisin jakaa ne teidän kanssa.
Oon toivonu tätä mukia varmaan jo vuoden ajan. Nää on aika "massa" mukeja, mutta ihastuin jo ensimmäiseen jonka näin. Katoin ensin netistä ja sitten muistin, että Jyväskylässä onkin Clas Ohlson. Siellä oli aika halvalla näitä saman tyylisiä mukeja, mutta kävi semmoinen huono juttu - ne oli loppuunmyyty.
Löysin sitten Löytötexistä halvemmalla tän mukin ja ihastuin tähän heti. Innostuin sitten vähän kuvailemaan mukia ja join hujauksessa neljä lasillista vettä, heh.
Suosittelen tämmöistä mukia kaikille niille, jotka rakastaa kuvaamista, tumblr sekä weheartit kuvia ja no, muutenkin, heh. Näitä saa aika monesta kaupasta ja varsinkin netissä on monenlaisia malleja. Pillitkin löytää erivärisinä: )

Oon innostunut käymään salilla ja ootan usein viikolla, että pääsen salille, Käyn siis Jyväskylässä toimivan liikuntalaturin kautta ilmaiseksi salilla. En tiedä toimiiko liikuntalaturi muuallakin, mutta se tarjoaa paljon juttuja nuorille ilmaiseksi. Tää kuulostaa nyt joltakin mainos puheelta, heh.



Ostin nämä Tuurista ja rakastuin näihin heti. Haju on taivaallinen ja hiuksista tulee oikeasti ihanan tuuheat ja pehmeät. Eikä mun tarvitse pestä hiuksiakaan niin usein kuin ennen. Suosittelen!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti