sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

HUOMIO

Moikkaa!! Mulla on aina ollut lättäpohjaiset jalat ja niistä on ollut mulle joissain määrin harmia. Polvi on kipeä osin nilkan asennosta johtuen ja kengät menevät aina pilalle. Vaikka jalkapohjalihas jumppia tulee tehtyä joka ilta, kengät joutuu aina puolen vuoden käytön jälkeen roskiin. Kyllästyttiin sitten tässä muutama päivä taaksepäin, kun heitettiin aika uudet ja "hyvät" kengät pois. Ei sillä etteikö ne olisi kestänyt jollakin, jolla on "tavallinen" jalkapohja, mutta mun käytössä ne jouti roskiin nopeasti. Auto starttasi Intersporttiin ja ovesta tullessa, kiitos etevän myyjän, jalassa olivat ihan uudet niket!! Meillä ei yleensä osteta kalliita kenkiä, mutta onneksi satuttiin paikalle ale-aikaan, heh. Nää kengät on suunniteltu varta vasten jalan holvikaarta tukemaan. Pari päivää jalat olivat vähän kipeät, mutta kyllä siihenkin tottui. RAKASTAN näitä kenkiä!!


HUOMIO, HUOMIO...

Tää tyttö menee huomenna rippileirille vihdoinkin. Oon oottanu sitä niin kauan kun oon tienny semmoisesta. Laukku on jo pakattu ja mahassa lentelee perhosia, heh. Oon niin innoissani ja toivon, että leiristä tulee ihan super mahtava!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti