keskiviikko 7. syyskuuta 2016

BIRTHDAY GIRL

HEY GUYS!

Eikös tommonen alotus olis aika muksa? Mut joo, mä oon tänään vihdoinkin 15 vuotta!! Aina kun mulla on syndet, tuntuu ku alottasin ihan puhtaalta pöydältä. Oon kyllä oottanu tätä päivää kun kuuta nousevaa, haha. Siis musta on tuntunu, että kaikki on jo täyttäny ja sit ollaan silleen "me ollaan kaikki 15... ainii sähän et vielä oo." Mutta vihdoinki tää päivä on koittanu!! Syndepäivän kunniaks saatte nähä mun söps lapsuuskuvia, haha. Ready, set, GO!!

|| Tässä olen minä ihan pikkusena, sairaalasta kotiin päin menossa. Pakko sanoo, et toi puku on ollu kyllä just mun kokoo, haha. || Tää kuva on varmaan otettu sairaalassa ja oikeesti mun hiukset näyttää tosi tummilta! ||


|| Emma maistamassa vauvaruokaa, eikä oo ees niin paha ensireaktio, kun mun siskolla, haha. Terkut mun rakkaalle siskolle, Lotalle<3 || Oon ollu kuvissa aina yhtä hurmaava, eikös... ||


|| Pikku Emma pikku majassa. || Niinkuin kuvatekstissä lukeekin " lelulaatikko on mielenkiintoinen leikkipaikka! " ||


|| Oon jo pienestä pitäen rakastanut joulua!! || Mutta musta tuntuu, että en tykänny sillon niin paljon tonttulakeista, haha. ||


ILOINEN 15-VUOTIAS!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti